February 21, 2010

watPe je harini

PETANG : men badminton di  tasik permaisuri ! haihh ! syok sangat lah .!
MALAM: dr downtown ke uptown ....
semate mate carik kasot keje ??
tidaakkk !! such a waste la .. aise !!
pusing punye pusing ..kenan tol kat CROCS ! tolong belikan aku ..warne purple tu ..cantek sgt !
rayu tak gune . tak dapat ..senyap je ..

*ni cite mlm semalam ..

oke today bangon agak awal ..
ade la , kau nak tawu knp ? aise !
haha..

de orang call aku la .. 5MISSCALLED !! INA ..ina ne ,,
ingat punye ingat ouhh ina dakJOHO sane .
kwn lame ..
 "HELLO da ..aku da break ngan  dea .. ! "
telaann airliokk aku dengo ..ne tak nye baru ritu dea appy bagai nak gile date ngan si R..
"ha ???? bio betol ko ..."

alaa .. nak cite panjang pon panjang sangat la weyh ..last last ..tuttt tutt tutt !!
kredit dea abes .!
so we text je la.. tade pe yang mnarik la .bosan je aku nak cite pasal dea ..
*kwn pe kau niy ! haha
yang leh dicakap kat sini hanyela ..DEA ditipu kekasihnye ..haihh ! cian kawan aku sorang niy !

oke oke close itu story .. TADI aku teman akak aku ambik lesen dea kat IMKEDA !! but before tht drop by  kat petronas ..isi minyak ..jalan jalan jap ..last last bru g imkeda ...
hahaa..senang je ..akak aku dgn bangge tunjok lesenP kereta dea ..
then g lminate something kat kedai ! tupp tupp ujan lebat siott !
lebat segale bagai la ..
so we decide lepak maple !
order roti canai . milo ais ..stndard arhh duit sendiri ..! haha..

kenyang sampai rase tak nak balik , SEJOKK lagi ,.tak leh tahan tol la .!


pkol 5 we memang kne balik ! redah saje ujan !
tibe rumah basah habis aku !!
MANDI then ,  avoid fever !


err ... "KNP mk masak hari tawa semacam je "
soalan niy punce knp aku kne mara rini ..malang tol la .. isyhh !!
" nak sedap masak sendiri " mak aku kate ni ..touching aku !
lau aku tawu masak memang la .. pe la ..hahaa..
last last aku blaa dr dapo ..
konon merajok ar kan ..tapi kalah gak bab aku lapow !
hahahaaa..aku dulik pe ..aku da lapow ..lupe kan saje pe yang da jadik tu ! haha

oihh ! kelas aku start da esokk !! ta dapat nak tdow lame ..bangon lambat ! haihh ! tape tape demi mase depan ..ecececehh !!

hahaa..
k la set set ..online myspace la weyh ! tataa

No comments:

Post a Comment