February 07, 2010

lame seyh !!

1st , da lame ak ta updte..tah pe kene tah..dlu time tade blog na sgt , skg da de di anak tiri kan pulok..ahh whateve la..jnji aku update niyh.. woahh !! pape po aku na share ahh story TWENTY NINE aku...hehee...taon niyh aku sPM la..konon na stdy hard , no love, tapi hampeh seyh!! hahaa
sume ta jdk , tapi stdy mantapp beb !! aku tak lupe ! hahaa...so for those yg bce older post aku..tu sume cite lame..LEMBU , AZWANAZMAN , ke pape la..aku da ta nak amek tahu dah,,ne yg patot aku doa bahagie..aku doa jea,.. for azwan..pe pon alasan ko na tgl kan aku 18jan2010 ritu aku da ta amek port..lau betol..aku doakan ko dpt semboh..lau tak tol pulakk..aku tatawu nak ckp pe..BENCI ?? tak la kot..myb pelik kot..y must tht happen !! pdhal bnyk lg alasan yg leh msok akal aku nih !! nwy thx larh..pe yg aku blaja dr ko SATU jea..CINTA tak kenal usia !!  eh2 geli na ckp CINTA .


" knp na nanges sebab dea aida, awk leyh carik yg lagi bagos dr dea..dah2 jgn nanges..bia dea dgn idop dea..oneday awkla org yg paling dea akn igt .."
yeahh..thx pade SOMEONE !! bg kkuatan kt aku to start my life after u dump me like i mean nothing to you !!



sekarang TWENTYTEN !!! tade lagi dea dlm ati....
troskan dgn idop yg lbeyh bermakne n dhargai...

pape pon aku tgu result SPM niyh..suakk bhaii !! hahaa..doa2 la tok aku weyh..takot..ain si pedon kate SPM kua eleven Mac..ahh tapi tayah caye sgt la..name pon pedon enn...
haahaa
pe lagi ekk..ohhoo..need to know something..hati SUDAH tersangkott!! tapi ttwu la dea..mybe aku je yg suke kot, dea tak..tapi selalu lau aku suke, owg tu pon akn suke jugakk..woahh  BERPENGALAMAN niyh seyh !! ..hahaa..YPC....
pape pon aku ta nak amek kesa sgt arhh.. muke cam dea..ofkoz dea de yg punye en..aku jea niyh terkedek- kedek * kuang ajo la tu cakap YE !! haha...

woitt !! bile nak hang out lgi weyh ??
kangen banget dehh..ahhaa..
saat yg di nanti pasti menjelang..haha cam raya EIDULFITRI lak ..

k ler..pnt lar....na cau dlu niyh...set2...babaii ``/




No comments:

Post a Comment