February 09, 2010

hanya sekali

"sekali janji ku lafazkan
akan ku kotakan 
walaupun dihalang
sekali ku lafazkan kata cinta
takkan ku permainkan

sekali di dalam hidupku
kurasakan cinta 
yang suci sejati
sekali hanyalah sekali ini
tiada lagi tukar ganti
sehari ku rasa setahun
jika tiada kasihmu jika kau pergi jauh.
perasaan ku akan terganggu
hanyalah kau seorang 
mengubat hati rinduku.

tiada bandingan di dunia
yang sama semurni 
cinta yang kau beri
sekali kau beri
sekaliku katakn sekali lagi
cintaku hanya sekali"

lirik lagu niyh saje jea aku taip..aku suke dol..hahaa tatawu nape....

huihh ! penat sgt ke aku rini pon aku ta tawu, tapi nak ngeloh jea la.. mcm2 mslh ade la gile..*suke2 ckp kowang gile hahaa... dak pompuan tuh ta abes2 ohh kacau aku..aku tade pe la ngan balak koe tuh. pe tah tapaham base..gih la jao2 dari idop aku.susah sgt ke ha?? 
 jgn kaitkan aku ngan idop kowang la gile..TOLONG !! I'm BEGGING U !! aku bengang ngan koe niyh seyh !!

    " ko tolong jgn kcau aku lg leyh tak? ko nak pe la ngan aku..kn ko da dpt pe yg ko nak ,mangkok ayn seyh koe nih ! tak nyusahkan owg taleyh gaknye !" 
PERGIIIII jao2 please !!

idop makin busy larh.. makin hari makin ramai aku jumpe owg yg hpokrit ! pernah dga owg kate "org tade tapi kentot bau " PERNAH2 !! tak kan...dah2 lah...org lau hpokrit camtuhlah...kentot de bau,tp orgnye tade...ha lbeyh kurang la.. epan cakap len, tapi dea tak macam tu pon...aiseyhh !!


aku tade pe lagi ahh na cite..PENAT !!! babaii !

No comments:

Post a Comment