February 08, 2010

EH tapaham laa..

ko nak pe ha pompuann !! ko igt bgos sg ke andrian tuh..wat main jea la ko tuh..tade makne arh dea nak setie ngan ko..bodoee tau koe !! aku pantang ohh org carot2 lbey ni..seb baik ko tu jao..isyh!! ta ble blaaa punye pompuann !!

BETINE SIAL , SUNDAL ...dll ...apende niyh seyh...ko tatawu cite tk pasal2 cakap bukan2 asal ngokk!! ha gih eboh satu kampng ko dapat MANGKOK AYON selenge tuh...ADE AKU KESAH BODOE !! ahh aku memang da ta leyh tahan niyh..

AMPON tuhan.. aku tak sangke ujod pmpuan yg cmtuh punye burok perangai ..

pesanan : JGN arhh na caye sgt jantan tuh bengong !! SHITTTT !!

pe hari niyh ek..aku nampak ko ngan girl len tadi ...ohh thx !! aku ditipu...kantoi jugak ahenye..dgn wat muke selambe aku lalu dpn ko td, tp ko tak perasan..agak2 lau perasan cane ek..mesti bengang enn... wahh cam #### ohh koe... nseb baik 3bulan ea aku cple ngan koe..wahhh....DOWN3 !!!

ehh aku da penat arh ini..aku kene tipu jea..tapi semue terbongkar riniy gak . thx GOD !!
seda kan aku awal2 ..
UTK Asquared !! aku niyh manusia! ko bkn mnusie kot...tade perasaan kn kn kn ?? ahh sudah..aku memang betol2 penat ngan korang..ade hati lagi nak wat aku membe ko...kau kau leyh cepat2 angkat kaki !! HELL IS YOURS !!!

YPC.... nak tak ek ?? segan la..

keyh bye..arap2 dpt reflect dri.aku memang tanak kenal kowg lagii !!

No comments:

Post a Comment