February 12, 2010

stop and think ! bored !!

ANGPAU !!!


erkkk.. makan limau jea seminggu niy..epal anggur sume tak pandang sebab dalam misi menghabiskan stok limau yang terlampau banyak !! Seriuss !! haha .

sabtu bosan doe.. tatawu nak watpe, dak2 niyh da start cuti raye vine dahh, woahh seronok la kan dpt cuti seminggu.. tp kompem bnyk hw. m i rght??

SINGLE !! arhh! ade aku kesahh??
idop lbey bermakne tanpe sape2 yang leyh rosak kn mood aku, saketkan ati aku pe lagi2 la..tah pe merepek !!  cinta adalah anugerah yang kuasa..yang bila ternyata betapa indahnya..sungguh lemah diriku , tak bererti diriku, bila tak ada dirimu...ELEHH !! dulu laa.. haha

I KEEP WAITING !!! bile la ko nak sedo aku suke kat koe..haha *td kate tak nak cinte2!! sengal seyh aida ! haha... ala just for fun, eyh tapi lau jdk tol2 memang aku tak cari lain ! * ley caye ke?? percaya laaa.. ..

" life so funny. life so easy without any single of problem. how to think positive in this situation..
GOD help me !! i don want to lose anything which i have now..including my LIFE...."

aiyoww !! bosann !! tataa

No comments:

Post a Comment