April 20, 2010

sudah tentu

hye .
hari hari yg berlalu makin memendekkan usie .
hmm ..

hari berlalu gak makin mencepatkan kapergian .
weh kawan ! aku nak hang out dgn korang .
for last !!
tp tatawu bile . aku ta de mase sesuai .
perkare pertame yg aku nak wat ..main bowling .
then , karaoke .
mkn kfc *set C

rinduuu ..
korang rindu aku tak ?
eyhh ! melalott aida ni .
mcm esok lak nak mati .
tamau la sedih sedih kn .
tak baguss
sat lg nak pergi dah
semue org kate PERGI .
jgn takot ape ape , pk mase depan .

yerp la aku tga pk la ni .
pk mase depan .
aku nak la senang senang kn family aku .
bnyk da budi budi yg harus dikenang dan lau ade rezeki dibalas .

sape lagi balass !!
kau la aida oitt !
kejar ape yg de depan mate ..
takot ape yg ditunggu ta dapat .

MOOD : takott mulekan yg baru .

No comments:

Post a Comment