April 01, 2010

selesai segere

hari ni aku pasti sesuatu perkare !
DEA bukan utk aku lagi .
DEA jugak tak perlu kan aku .
AKU adelah tempat dea isi bosan dea yang aku rase satu kesempatan uk disayangi !!
mase yang terbuang yg aku luangkan tak berbaloi !
knp aku tak belajar dr kesilapan tu ?
aku mmg tak pandai nilai kan ?
knp senang sgt aku maafkan org ?
padahal dulu dea da sekse hidop aku dgn penantian , penipuan .
ape sebenarnye yang aku harap dari dea ?

hey aida ! bangonn la . semue tu da berakhir tawu ?
dea adelah cerite lame ko and hamper setaon berlalu ..
knp mesti dea yg ko nk ?
tak kesiann ke kat hati ko tu ?
tak igt ke pe yg dea wat kt ko dulu ?
mcm mane dea bia ko tunggu dea n at last dea yg berpaling ?
tak igt ke care dea tinggalkan ko dulu mcm mane ?
tak kesiann ke kat org yang dengarr luahan hati ko mase dea tgglkan ko dulu ?
ko da lupe ke semue tu aida ?

aku ingat , aku ingat ! tapi knp lame lame aku rase ..
' ah takpe la .. mungkin dea da berubah '
mudahh kan aku maafkan org ?
itu lah hakikat .
benci yang aku luahh tak sekate dengan hati yang tak benci .
akhirnye aku yang susa hati bile dea kembali .
knp kite jumpe hari tu ..
aku sesal .
bile harapan , impian terungkit balekk ..
itu buat aku berharap sesuatu ..
tapi aku lupe ..
mase sekarang da tak same mcm dulu .
dulu kite student di tempat yang same.
sekarang ..
tu tak lg .
dea dgn kerjaye .. aku pulakk nak berjaye !

aku tak pernahh lupe sumpahh aku utk reject ko bile ko kembali , tapi aku nafi sumpah !
jahat kan aku ..
sumpahh yg aku buat tanpe kerelaan hati akhirnye palit balek kat aku .


biala segalenye terjadi sendiri .
klu btol ko tok aku ..
kau selatan aku timor sekali pon ..kite jumpe jugak kan ?
so i need to let you go ..
maybe ..ini yg terbaekk dari aku harap sesuatu dari ko .
sesuatu yang sememangnye pernah jdk milik aku dulu ..

No comments:

Post a Comment