April 13, 2010

sedow diri dulu baru ckp org !

weyh perempuann !

ko suke suke je kan kutok aku kat myspace kau !
ko benci aku tu aku leh trime lagi sebab aku pon benci kau !!
yang tak bolehh blaa tu enn betine !!
ko tulis aku ciom ciom dgn balak kau !! asal ha ?
syiall gak ko ni kn kgkdg !!

ko tu lagi terok la weh !
ta seda lagi tu !!
SUCI sgt ke kau tu ?
dudok kampong tapi perangai mcm CI !!!
ko buat aku meluat je dgn perangai ko .
sebok sebok text aku nak buat baek konon .
padahal hati busokk sgt !



dah dah la ..aku tawu la weh sejarah lame ko tu !
dulu ko tu bkn baek sgt !!
kaki melayan jugakk !
tibe tibe jadik pelik la bile denga ko nak SETIE kat balakk kau yg haprak tu !
asal ?
takot tade laki leh trime ko ke ??
HAHA idiott like donkeyy!!


sorry weh ! aku nak tgok ape lagi yg ko nak wat !
ko kutokk la aku seberape bnyk pon !
ko dgn aku mmg tak de urusan !
aku harap ade org akn wat bende yg same kat ko !
doa org yg teraniaye ni makbol cepat aje weh !
ko wat fitnah aku ciom balak kau kn !!!
kau dgn balak kau leh pergi hell !!
aku da tempah tok korang ! tawu ?
ta sedarr !!
perempuan kampong takde OTAKKK .

ko lah perempuan paling terokk pernah aku kenall !
CIBAIII !!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment