April 04, 2010

lewatt

yes yes ! pengakuan berani mati !
hari ini aku bangonn tepat  tgaAri tawu ?
semalam late gilerr tdow ! haha ..
ape taknye .seronok tawu tengok drama thai !
da la hero ensem ! tergugatt iman ! urmh !

ohh seda seda je tros langkah ke bilik air then ke ruang tamu n tonton tv .
MELODI ! program wajib family di hari ahad ! *otomatik korang da tawu aku bgon pukol brape kn ? haha

oke oke .. first story yang deorang morie dlm melodi tu ofcoz la pasal kepergian pelawak malaysia !
arwah Din Beramboi .. bile tgok tgok ..insaf pulak .sekelip mate je dea leh tglkn kite kn ? kuasa Allah tu namenye .
erm then semue kawan kawan arwah kagum dgn bakat yg dea ade ..tibe tibe sedihh pulakk aku .

* takziah kat family dea .

sedang syok syok tgok tv ni .. mak panggil ..
ohh surohh rase sup yg dea masak ! mmg lelehh beb ! haha
tade sape dpt tandingg la !
haha

smlm ade la text dgn sorang budakk tu .
dea text dulu nak ajak aku text dgn dea la kan ..
haha
last last aku ckp kredit tade !
haihh malas la nak text tawu ?
padahal kredit lambakk jea !
haha

p/s lau ko bace entry aku ni . aku mintak maaf oke ?
lau text pon ko bkn nak cakap ape ..ye tak ?
aku je la yg perahh otak nak reply ape .
sorry kawan !

oke end here !
tataa

No comments:

Post a Comment