March 26, 2010

sudaa malass ! WHY ??

yeahh ! long time no post rght ?
stress ! sick ! mcm mcm lg la weyh ! sabaa je la ..

so now hidop aku much better than before ..
aku da berkorban tok seseorang yg aku syg ..so dea boleh bahagie ..* sorry . aku sebesalah ..
aku gak da free !! free dari segale hal ..now hidop aku hanye aku n family je ..
no outsiderr !

hari tu aku g tasik permaisuri .. join aerobik * btol ke eje ? jnji kau paham la kan ,haha
then dea de play lagu "  LELAKI CADANGAN " endon punye la.. '

here the lyric

T2 – Lelaki Cadangan

kutuliskan sebuah cerita cinta segitiga
dimana akulah yg jadi peran utama
aku tak dapat membohongi segala rasa
aku mencintai dia dan dirinya


nanti pukul satu dia menemui aku
maka jangan kamu pasang wajah yg cemburu
nanti bila dia datang menemui aku
maka cepat-cepat kamu ngumpet dulu



reff:

dan aku sudah pernah bilang
pacarku bukan cuma kamu saja
ku mempunyai dua hati
yg tlah siap untuk ditinggali


kan aku sudah pernah bilang
janganlah kamu terlalu sayang
dan bila nanti kau menghilang
ku masih punya lelaki cadangan

* seronok lagu ni ! fun ! simple tapi memang bermakne .


oke oke ..
nak stop write ! pnt ..
nak online malas ..
so sorry la lau aku tak rep komen ..
hit komen pic korang ..
on the line using phone la ..
malas !
weks !
hhaaha
taataa




No comments:

Post a Comment