March 06, 2010

BFF ``/

jam: 9.20lebih sikit .
tempat: ruangtamukecik !! sempit lar weyh ! beli rumah baru!! hahaha
katealu aluan !:
" kau ! dak prempuan yang mate da dikaburi!
tolong jao joa kan diri ko dari aku .
tlg la weh ! susa ek nak bwk dr dari aku ?
amende ? beb ! ko tawu tak kite da kawan lamelame nak gile ?
camni ohh ko wat aku !
camne ko niy sebenanye ?
TAKPAHAM !!
beb ! aku syg ko n frenship yg kite de since kecik  !
tapi nape ko cam tak kenal je aku sape!
lau ko yang da tahontahon knl aku ckp camtu , pe lg org lain beb !
kecewe seyh ngan ko ! SAKET HATI !
                               

storymoriie ! :
huh ! bangon pagipagi ! de plan la weyh ngan membeSEMPOI aku ..
 ain and azira
planner : azira
 yeah ! so fun .. harini ktorang g sungai gabai ! hahaa..

haha .. gambar hiasan ! bkn gabai ngekkk ! hhaha

all start at 8o'clock ! lebih sikit .hahaa..
da dkt jalan hulu langat tu ..aihh ! tgu membe akak azira jap ..deowang pon g gak r .
sikit punye lame !
da macam ape dahh tunggu tunggu !
haha..
then memang kene mase agaknye kan ..ade LTDL lalu kat jalan tu ..
ala yang naik basikal kayohkayoh tu ..*memangla naik basikal kayoh aida syg oi ! haha
then da abes sume bendealah tu .. berangkat r kan ..
about 12 tgaari tibe GABAI ..
ktowg  decided port kat atas . so naik la tanggetangge  tu kan . !
mak aii ! tak nak kalah lak kan ! nak tercabot kaki aku beb !
hhaa..
FUNN !
da carikk port .. makan time ! nasik lemak ? AIN, memang sedap sambal dea ! THANKS !
uhukkz ! mkn da abes ..pe lagi mandimande la syg
sejokk giler bhaii !
lame gak r rendam ..
decide naik darat ..haha ..cam ape lak ..
makan lagi ! sandwich !
azira buat ! sedapp ahh gakk ..pandai gak ko wat kan ..?
cam ta caye .. ingat keje tidoe je ! aise ! jgn mara wokk !
haha..
aktiviti last ..tgok dakdak main gelongsorgelongsor ! macam macam skill ade ! dasyat kamu semue ! huhu..
sedang seronok tgok .ala spoil day betol ..
hoii !! perempuan ! jgn merokok la weyh ! kang mati cepat lak ..
*tak doa ..cakap je ..betoll la ..!!!!!!
4ptg lebih sikit !
ujan lebat gilee !
nak balik ni masetu ..
then balik la kan ..
*penat !
oke gabai end here !

niy pon aku  bangon tidoe teros update blogg !
pesanan : WEYH AKU ENJOY LA NGAN KORANG RINI .. THX bangettt !

FRIENDSNEVEREND !! bff
thats all how my day end today !
sayangkorang la ..














No comments:

Post a Comment