March 31, 2010

persoalan .

rinduu kat kau la .. knp ek  ?
sayang ke aku kat kau ?
aku ke yang kau nak ? kau ke yang aku nak ?
then klu da jelas semue ..knp kite macam ni ?
 kat mane silappnye ?
aku ke yang kene mulekan semue ni dulu ?
atau menunggu kau mulekan semuenye ?
sampai bile hati bolehh tahan ?
atau aku kene lepaskan ko lagi ? ye ?
tu ke yang terbaikk ? harapan ?
knp ade harapan dulu ?
aku ke sorang sorang tanggong sekse semue ni , sdgkan ko tengah bahagie ?
siape aku sekarang pade ko ?
 janji ? janji mane ?
ape yang ko cakap kat aku dulu dan saat yang baru berlalu tu ?
just tabor je ke tanpe penuhi ?
impian ? mane ? mane impian bersame tu ?
kate kate ko , mane ?
aku je ke yang rakam saat saat tu ?
aku je ke yang hargai ,ko tak rase pape langsong ?
aku ke yang silap bile mule libakan diri dalam hidup ko ?
aku ke yang tak reti belajar dari kesilapan dulu ?
salah ke aku pilih pilihan ketige selepas kluarge dan sahabat ?
aku ke je ke yang rase dipermaenkan ?
ko ke yang maenkan perasaan aku sekali lagi ?
ape kite ni sebenarnye ?
ape yang ade pade kite selain sahabat ?
knp ko tak pernah nak clearkan ?
aku je ke yg rase atau ko betol betol wat aku rase ni ? 
 macam mane ko bole lupe semuenye dlm sekelip mate ?
bodoe ke aku ? ko ?
knp ko muncoll dlm idop aku ?
ko simpan aku macam ape ni ?
tolong ? tolong clearkan semue ni , tolong ?
aku mohon !!  aku tade jawapan utk semue pertanyaan ni ..
ko ? ade kan ?
sekse aku ke ?
jgn wat aku mcm ni ?
cukupla sekali dulu ..
aku faham ..
aku sudaa cukop kecewe !!
kecewe ?
ye kecewe sekali lg ..oleh ko ..
maaf . aku sesal , kesal atas ape yg berlaku . aku tak mampu menanti seperti dulu .
kesabaran habis .

No comments:

Post a Comment