December 04, 2009

kawan!!

cpe na kawan ngan aku??tak kan aku nak pergi kat orang n tnye camtuh!!
terok sangat ke aku tok jdk fren orang??
aku bawu lepas ilang membe bek..sape ha yang sound2 die!!aku polak tolLa!!
lau aku dapat..memang malang r naseb die..tak kire la die sape..anak datok ke..pe ke..
aku ta dulik!!even pakwe aku sendiri aku brani tudoh..pe lg orang len!!


hey bitch!! ko lau ta puas ati ngan aku..cakap depan2!!ta payah nak kacau membe2 aku..
fuck la u!!cane la orang cam ko ley idop kat dunie aku yang aman tenteram niy..wat rugi mak ko je lahe kan ko..wat rugi mase je sape2 yang membe ngan ko la fucker!!

4 alL...jgn la kacau membe2 aku..
kite kene jage membe kite..
even kite de balak hensem ne pon..
last2 kawan kite jugak yang kite carik!!
die la tempet kite share poblem,,,kgmbiraAn,,..tempat mntak tolong time susah..kgkdg sape yang bg pinjam wet lau kowang tengah sesak??
ha jawab la sndiri..........

k loh da penat aku mencarot dlm niy..bye2!!

No comments:

Post a Comment