September 12, 2010

raye ke 4

hey hye ....
hari ni raye ke 4 ..
ye la ..jap lg nak balek hostel ..hehe
KMJ here i come ....!! grrr
jeles kot ..KMP dapat cuti smapai nextweek ..aku jea ..
haha
haihh tade makne la tu ..yang penting japlg nak exam .
keje satu pon ta siap ni .
camne nak hadap esok ?
haiyoowww ...
COP COP !!
sbllom pape ...nak mintak maaf kat semua orang yang aku syang dan mereka yang sayang aku .
wee...
aku niy mintak maaf jea tapi nanti wat lagi ..so papae pon ..mntak maaf jea la ea setiap mase.
membe aku de yang bwk balek kueh raye kat hostel tu gaknye.
aku jea ta reti reti nak bawak pape ..

fakta !!
aku da besa so duet raye da tadapat sgt ..
dapat gak la kan ..
encik khir ..
sorry la ..
ta dapat nk blanje mmg tade pitis lerhh ..
ko la blnje aku .
ko kan da keje ??
haha
oke oke ..
nak siap siap balik hostel ..
kat sane da ta leh bwk lappie ...
huwaaa ..
doa kan aku berjaye ye ..!!
bye semua ..
ampon maaf dipinta ...........

No comments:

Post a Comment